Contactgegevens

Bekijk onze nieuwste collecties

header

Veelgestelde vragen

  • Wat zijn de verzendkosten als ik bij jullie bestel?

    Voor bestellingen boven de 50 euro en 100 euro voor zendingen naar België berekenen we geen verzendkosten. Voor kleinere bestellingen zijn de verzendkosten €6,95. Je bestelling wordt standaard verzonden met DPD waarbij je een Track&Trace code ontvangt om je bestelling te volgen. Meer over afhalen en bezorgen

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Zowel online als in de winkel heb je 14 dagen bedenktijd. Binnen deze periode kan je de producten ruilen of retourneren. Uiteraard zijn de producten die je wilt terugsturen ongedragen, nieuw en compleet. Voor je geretourneerde producten ontvang je netjes je geld van ons terug. Meer over ruilen en retourneren.

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Wanneer je oog is gevallen op een product dat op voorraad is, dan heb je hem zo in huis. We streven ernaar om jouw bestelling die op werkdagen voor 16:00 uur is besteld, dezelfde dag nog te versturen. Zo heb je hem de volgende dag al in huis. Voor producten die niet op voorraad zijn gelden andere levertijden. Deze worden bij het product op de productpagina getoond. Meer over levertijden.

  • Welke betaalmethoden worden geaccepteerd in de winkel?

    In onze winkels kan je contant betalen, met pinpas, creditcard (Maestro, MasterCard en Visa) en de MKC cadeaubon. Monopolie geld, VVV-bonnen en andere cheques worden niet geaccepteerd. Meer over betalen.

  • Het product dat ik zoek is ‘Niet op voorraad’. Kan ik hem alsnog bestellen?

    Juist dat product dat je zoekt is niet op voorraad. Dat kan twee dingen betekenen. Het product heeft een langere levertijd, of is uit de collectie en niet meer verkrijgbaar. Hoe dan ook vragen we je om contact op te nemen zodat we dit voor je kunnen nagaan.

  • Ik wil mijn bestelling retourneren, waar vind ik het retourformulier?

    Het retourformulier vind je op de achterkant van je pakbon die bij de bestelling is meegestuurd. Kan je deze niet meer vinden? Neem dan per e-mail contact met je op en we sturen je een digitaal exemplaar op. Dan hoef je deze enkel nog te printen. Meer over ruilen en retourneren.

  • Ik wil achteraf betalen, maar dit lukt me niet?

    Via onze betaalpartner Billink maken we achteraf betalen mogelijk. Zij zullen een check uitvoeren voordat deze goedgekeurd kan worden. We hebben geen inzage wat de reden is dat jouw betaling wordt afgekeurd. Wordt hij afgekeurd? Dan zit er niets anders op dan je bestelling via een van de andere betaalmethoden af te ronden. Meer over betalen.

  • Kan mijn bestelling bij een servicepunt worden bezorgd?

    Ja zeker, wanneer je in de afrondfase zit wordt je gevraagd welke verzendmethode je wenst te gebruiken. Je hebt zelf de keuze in welk PostNL servicepunt jouw bestelling wordt afgegeven. Deze ligt dan de volgende dag na 15:00 uur voor je klaar. Bij het afhalen van je bestelling kan om een legitimatiebewijs worden gevraagd.

Vraag onze klantenservice

Ma - Vrij 10:00 tot 17:30 Za - Zo 12:00 tot 17:00