14% online korting code: MKC14Y

Winkelwagen (0)

Nog geen producten gevonden :(
Subtotaal

Jouw account

Heb je nog geen account? Creëer verlanglijstjes en houd je aankopen bij op een centrale plek.

Met behulp van jouw e-mailadres sturen we je een link waarmee je het eerder gekozen wachtwoord kan resetten.

* Vereiste velden

Onze beloftes

Waar kunnen we je mee helpen?

Service is een van onze drijfveren en als klant profiteer je daarvan. Ongeacht of je langskomt in onze winkel of online een bestelling plaatst. Zo doen we je een aantal beloftes. En nee, die maken geen schuld, maar blij in dit geval! Hieronder lees je meer over de voordelen die we voor jou in petto hebben.

30 dagen gratis retour

Hoe zeker je ook leek van je zaak: het kan natuurlijk zo zijn dat je aankoop niet aan je verwachting voldoet. Geen nood, winkel en webshop aankopen kun je namelijk binnen 30 dagen retourneren. Terugbrengen van je aankoop kan in een van onze winkels of via de post met een retourlabel. Net wat jou het beste uitkomt.

Voor aankopen geldt dat je die zowel in Nederland als België gratis naar ons mag terugsturen. Weet je niet zeker wat je wil? Of kun je wel wat hulp gebruiken, dan raden we je aan om langs te komen in de winkel. Uiteraard is het product dat je wil retourneren of ruilen in originele (nieuw)staat en compleet met eventuele verpakking en labels.

De volgende producten zijn uitgezonderd van retour: entreetickets, maatwerk, ruilbeursartikelen, gehoorbescherming en giftcards.

Sparen voor korting

Als motorrijder snappen we dat je wensenlijst oneindig is. Daarom helpen we in onze winkels met sparen. Zo storten we 5% van het door jou bestede bedrag op je klantaccount. Dit stoptegoed kun je bij je volgende aankoop in onze winkels verzilveren als korting. Snel verdiend!

Jouw tegoed wordt aangevuld bij aankopen op het gehele assortiment in onze winkels. Hiervoor is het van belang dat we een klankaccount voor je aanmaken. Als voorbeeld spaar je bij een besteding van 100 euro, 5 euro shoptegoed. Met uitzondering van afgeprijsde artikelen of andere acties/promoties. Het shoptegoed is niet overdraagbaar.

Laat in de winkel een klantaccount aanmaken bij het afrekenen. Zo krijg je automatisch toegang tot jouw spaarpot. Bovendien is het handig voor het terugvinden van jouw aankopen en kassabonnen bij garantiegevallen. Zo bewaren wij de bonnen, waardoor jij dat niet per sé hoeft te doen.

2 jaar zekerheid

Na aankoop van je motorhelm of motorkleding ben je welkom om terug te komen voor gratis onderhoud. Zo wordt je kleding gecontroleerd, gereinigd en klaargemaakt voor de volgende vele kilometers. Dit geldt zowel voor leren- en textiele motorkleding en motorhelmen. Natuurlijk ben je ook altijd welkom voor een heerlijke kop koffie.

Gratis onderhoud

Na aankoop van je motorhelm of motorkleding ben je welkom om terug te komen voor gratis onderhoud. Zo wordt je kleding gecontroleerd, gereinigd en klaargemaakt voor de volgende vele kilometers. Dit geldt zowel voor leren- en textiele motorkleding en motorhelmen. Natuurlijk ben je ook altijd welkom voor een heerlijke kop koffie.

Onderhoud aan je motorhelm

Je motorhelm heeft veel te verduren tijdens het motorrijden. De vele insecten die worden gekopt en bij warme dagen of in benarde situaties het zweet dat in de binnenvoering trekt. Zo heeft ook het gebruik van haarstyling producten invloed op de helm. Bij een onderhoudsbeurt worden de helm en het vizier aan de buitenkant gereinigd. De binnenvoering opgefrist en rubbers ingevet. Is je helm voorzien van een Pinlock dan kijken we of deze afgesteld dient te worden voor een optimale werking.

Onderhoud aan je leren motorkleding

Om het optimale uit je leren motorkleding te halen is de juiste verzorging essentieel. Met een reinigingsmiddel wordt vuil en ander onheil dat je tijdens je motorritten tergt afgeweekt. Daarna wordt het leer met leervet gevoed om het soepel te houden. Tot slot zorgt een impregneermiddel ervoor dat het leer water- en vuilafstotend wordt.

Onderhoud aan je textiele motorkleding

Om zo lang mogelijk profijt te hebben van je textiele motorkleding is een wasbeurt op z’n tijd geen overbodige luxe. Zo helpen we jou nadat je hem met een speciaal wasmiddel in de wasmachine hebt gewassen, met het extra schoonmaken en opnieuw impregneren zodat je er weer vol tegenaan kunt.

2 jaar productondersteuning

Bij vragen over je product ben je natuurlijk meer dan welkom om in onze winkels, telefonisch of via de online kanalen een praatje aan te knopen. Bovendien helpen we je graag op weg met onze 2 jaar productondersteuning. Koop je een navigatie- of communicatiesysteem dan updaten we die voor je. Heb je bijvoorbeeld een nieuwe telefoon die je wil koppelen, ook dan kun je je tot een van de specialisten wenden.

2 jaar garantie

Op onze producten krijg je minimaal 2 jaar* garantie, ook wanneer de fabrikant één jaar verleent. We proberen je daarbij altijd zo snel mogelijk op weg te helpen. Wanneer we de reparatie binnenshuis kunnen uitvoeren, dan gaan we daar meteen mee aan de slag. Is het nodig dat het product door de fabrikant gerepareerd dient te worden, dan kun je van ons voor je helm of motorkleding een leenproduct meekrijgen.

* Garantie op fabricagefouten. Accu’s en verbruiksproducten uitgezonderd.

Eerlijk advies

Eerlijkheid duurt het langst, zo is ook ons credo. Uit ervaring en passie voor motorrijden helpen onze specialisten je aan een uitrusting die perfect is afgestemd op jouw verwachtingen, wensen en natuurlijk niet onbelangrijk, je portemonnee. Of je nu een van onze winkels bezoekt of bij het online shoppen de hulp van onze klantenservice inroept.

De proefrit

Van een product weet je pas écht of het bij je past op het moment dat je het zelf kunt ervaren. Want ondanks dat we in de winkels en online met onze video’s ons uiterste best doen om jouw te adviseren, weet je pas echt hoe die helm zit als je er met je eigen motor mee op stap gaat. Daarom is het eerste rondje van ons!

Zo weet je 100% zeker dat die nieuwe helm, handschoenen of motorjas jarenlang rijplezier opleveren. Dit geldt zowel in onze winkels als voor jouw online bestelling. Natuurlijk zijn daar naar alle redelijkheid voorwaarden aan verbonden. Zo moeten de producten in originele staat zijn en compleet met eventuele labels en verpakking.

Ben je na de proefrit niet geheel tevreden? Dan helpen we je graag met de zoektocht naar iets dat wél bij je past, of krijg je je geld terug. In onze winkels is na achterlaten van een borg ook de mogelijkheid om bijvoorbeeld verschillende helmen te vergelijken na een korte proefrit. Heb je de bestelling online geplaatst, dan is retourneren binnen Nederland gratis.

Gratis thuisbezorgd

Het liefst pakken we zelf net als jij de motor naar onze winkels. De beperkte ruimte is dan een hindernis die we samen uit de weg gaan. Omdat je nieuwe helm achterop binden geen fantastisch idee is, hebben we “Gratis thuisbezorgd” in het leven geroepen. Bij aankopen vanaf 50 euro in de winkel leveren we gratis thuis of op een plek naar keuze. En natuurlijk snappen we dat je graag met je nieuwe helm of motorjas naar huis rijdt, dus vinden we het geen probleem om je oude helm of motorjas op te sturen.

Exclusieve events

Motorrijden en samenkomen zijn onmiskenbaar met elkaar verbonden. En omdat motorrijden voor ons ook een sociale bezigheid is, houden we ervan om evenementen te organiseren. Onze events zijn veelal gratis toegankelijk en als klant van MotorKledingCenter krijg jij voorrang om je aan te melden.

Veelgestelde vragen

  • Wat zijn de verzendkosten als ik bij jullie bestel?

    Voor bestellingen boven de 50 euro binnen Nederland en België berekenen we geen verzendkosten. Voor kleinere bestellingen onder de 50 euro zijn de verzendkosten €6,95. Je bestelling wordt standaard verzonden met PostNL waarbij je een Track&Trace code ontvangt om je bestelling te volgen. Meer over afhalen en bezorgen

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Zowel online als in de winkel heb je 30 dagen bedenktijd. Binnen deze periode kan je de producten ruilen of retourneren. Uiteraard zijn de producten die je wilt terugsturen ongedragen, nieuw en compleet. Voor je geretourneerde producten ontvang je netjes je geld van ons terug. Meer over ruilen en retourneren.

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Wanneer je oog is gevallen op een product dat op voorraad is, dan heb je de bestelling snel in huis. We streven ernaar om jouw bestelling die op werkdagen voor 17:00 uur is besteld, dezelfde dag nog te versturen. Zo heb je de bestelling de volgende dag al in huis. Voor producten die niet op voorraad zijn gelden andere levertijden. Deze worden bij het product op de productpagina getoond. Meer over levertijden.

  • Welke betaalmethoden worden geaccepteerd in de winkel?

    In onze winkels kan je contant betalen, met pinpas, creditcard (Maestro, MasterCard en Visa) en de MKC cadeaubon. Monopolie geld, VVV-bonnen en andere cheques worden niet geaccepteerd. Meer over betalen.

  • Het product dat ik zoek is ‘Niet op voorraad’. Kan ik hem alsnog bestellen?

    Juist dat product dat je zoekt is niet op voorraad. Dat kan twee dingen betekenen. Het product heeft een langere levertijd, of is uit de collectie en niet meer verkrijgbaar. Hoe dan ook vragen we je om contact op te nemen zodat we dit voor je kunnen nagaan.

  • Ik wil mijn bestelling retourneren, waar vind ik het retourformulier?

    Het retourformulier vind je op de achterkant van je pakbon die bij de bestelling is meegestuurd. Kan je deze niet meer vinden? Neem dan per e-mail contact met ons op en we sturen je een digitaal exemplaar toe. Dan hoef je deze enkel nog te printen. Meer over ruilen en retourneren.

  • Ik wil achteraf betalen, maar dit lukt me niet?

    Via onze betaalpartner Billink maken we achteraf betalen mogelijk. Dit geldt voor aankopen tot 750 euro. Zij zullen een check uitvoeren voordat deze goedgekeurd kan worden. We hebben geen inzage wat de reden is dat jouw betaling wordt afgekeurd. Wordt je aanvraag afgekeurd? Dan zit er niets anders op dan je bestelling via een van de andere betaalmethoden af te ronden. Meer over betalen.

  • Kan mijn bestelling bij een servicepunt worden bezorgd?

    Ja zeker, wanneer je in de afrondfase zit wordt je gevraagd welke verzendmethode je wenst te gebruiken. Je hebt zelf de keuze in welk PostNL servicepunt jouw bestelling wordt afgegeven. Deze ligt dan de volgende dag na 15:00 uur voor je klaar. Bij het afhalen van je bestelling kan om een legitimatiebewijs worden gevraagd.

Neem contact op met onze klantenservice

Telefonisch bereikbaar: maandag t/m woensdag van 10:00 tot 18:00 uur donderdag van 10:00 tot 21:00 uur vrijdag van 10:00 tot 18:00 uur zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur zondag van 12:00 tot 17:00 uur
Wij accepteren:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »