Korting tot 50%

End of season Sale

Winkelwagen (0)

Nog geen producten gevonden :(
Subtotaal

Jouw account

Heb je nog geen account? Creëer verlanglijstjes en houd je aankopen bij op een centrale plek.

Met behulp van jouw e-mailadres sturen we je een link waarmee je het eerder gekozen wachtwoord kan resetten.

* Vereiste velden

Betaalmethoden

Waar kunnen we je mee helpen?

Het afrekenen is niet het leukste onderdeel van het shoppen. Om er toch een feestje van te maken hebben we het zo eenvoudig mogelijk gemaakt. Bovendien bieden we je de keuze uit diverse betaalmethodes. Wat ze in elk geval gemeen hebben is dat ze allemaal snel én veilig zijn.

BETAALOPTIES

Betaalmethode Webshop Winkels
Credit Card Ja Ja
Pinnen - Ja
Contant - Ja
iDeal Ja -
PayPal Ja -
MKC Cadeaubon - Ja
Achteraf betalen Ja -
Spaarpunten - Ja

 

BETALEN VIA IDEAL

Door de bestelling af te ronden via de gratis iDEAL betaalmethode gebruik je internetbankieren via je eigen bank. Je hoeft je niet te registreren. De verbinding wordt via een beveiligde verbinding tot stand gebracht.

De volgende banken ondersteunen iDEAL;
ABN AMRO, ASN Bank, bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank, Van Lanschot.

Ervaar je problemen?

Ervaar je problemen bij je betaling via iDeal? Neem in dit geval contact op met je bank. Probeer het in geval van een iDeal storing op een later moment nog eens. Of gebruik een van de overige betaalmethoden.

ACHTERAF BETALEN

Door de achteraf betaaloptie te selecteren ontvang je de producten voordat je hebt afgerekend. Dat klinkt misschien als de omgekeerde wereld. Maar toch is het zo. Ideaal wanneer je eerst wilt passen of zien wat je koopt. Na bestelling ontvang je van Billink een factuur. Vervolgens heb je 14 dagen de tijd om de betaling te voldoen. Op het moment dat het jou het beste uitkomt.

Uiteraard zitten er wat voorwaarden aan. Zo is de maximale orderwaarde 700 euro en voert Billink een check uit op de bestelling voordat deze wordt geaccepteerd. Voor de achteraf betaaloptie worden 1 euro servicekosten in rekening gebracht.

Ervaar je problemen?

Het kan zijn dat de bestelling niet wordt goedgekeurd. Uit privacy oogpunt hebben wij geen inzage in de reden. We willen je in dit geval dan ook adviseren om een van de andere betaalopties te selecteren.

Bij retournering van de bestelling worden de servicekosten van achteraf betalen ingehouden op het terug te boeken bedrag.

CREDITCARD BETALING

Betaal gemakkelijk en snel via een Maestro, Visa en MasterCard creditcard. American Express wordt zowel online als in onze winkels niet ondersteund.

Na de bestelling worden de gegevens gecontroleerd. Wanneer deze wordt goedgekeurd worden voorradige producten doordeweeks vaak nog dezelfde dag verstuurd. Wanneer er voor 16:00 uur is besteld. Betaling via creditcard is zowel online als in onze winkels gratis.

Ervaar je problemen?

Wanneer je problemen ervaart met de creditcard betaling adviseren we je contact op te nemen met jouw bank. Uit privacy oogpunt hebben wij geen inzage in de reden. Je kan natuurlijk ook een van onze overige betaalmethoden kiezen.

CADEAUBON (WINKELS)

De MKC cadeaubon is te besteden in onze winkels op het volledige assortiment. Ook te gebruiken op aanbiedingen. De MotorKledingCenter cadeaubon is niet inwisselbaar voor contanten en heeft geen vervaldatum.

Wil je een cadeaubon geven?

GETOONDE PRIJZEN

De getoonde prijzen zijn inclusief de wettelijk verplichte 21% BTW. Per maat of kleur kunnen prijzen verschillen. Aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt. Prijzen zijn onder voorbehoud en kunnen door aanbiedingen of prijswijzigingen vanuit de fabrikant worden aangepast.

Veelgestelde vragen

  • Wat zijn de verzendkosten als ik bij jullie bestel?

    Voor bestellingen boven de 50 euro binnen Nederland en België berekenen we geen verzendkosten. Voor kleinere bestellingen onder de 50 euro zijn de verzendkosten €6,95. Je bestelling wordt standaard verzonden met PostNL waarbij je een Track&Trace code ontvangt om je bestelling te volgen. Meer over afhalen en bezorgen

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Zowel online als in de winkel heb je 14 dagen bedenktijd. Binnen deze periode kan je de producten ruilen of retourneren. Uiteraard zijn de producten die je wilt terugsturen ongedragen, nieuw en compleet. Voor je geretourneerde producten ontvang je netjes je geld van ons terug. Meer over ruilen en retourneren.

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Wanneer je oog is gevallen op een product dat op voorraad is, dan heb je de bestelling snel in huis. We streven ernaar om jouw bestelling die op werkdagen voor 17:00 uur is besteld, dezelfde dag nog te versturen. Zo heb je de bestelling de volgende dag al in huis. Voor producten die niet op voorraad zijn gelden andere levertijden. Deze worden bij het product op de productpagina getoond. Meer over levertijden.

  • Welke betaalmethoden worden geaccepteerd in de winkel?

    In onze winkels kan je contant betalen, met pinpas, creditcard (Maestro, MasterCard en Visa) en de MKC cadeaubon. Monopolie geld, VVV-bonnen en andere cheques worden niet geaccepteerd. Meer over betalen.

  • Het product dat ik zoek is ‘Niet op voorraad’. Kan ik hem alsnog bestellen?

    Juist dat product dat je zoekt is niet op voorraad. Dat kan twee dingen betekenen. Het product heeft een langere levertijd, of is uit de collectie en niet meer verkrijgbaar. Hoe dan ook vragen we je om contact op te nemen zodat we dit voor je kunnen nagaan.

  • Ik wil mijn bestelling retourneren, waar vind ik het retourformulier?

    Het retourformulier vind je op de achterkant van je pakbon die bij de bestelling is meegestuurd. Kan je deze niet meer vinden? Neem dan per e-mail contact met ons op en we sturen je een digitaal exemplaar toe. Dan hoef je deze enkel nog te printen. Meer over ruilen en retourneren.

  • Ik wil achteraf betalen, maar dit lukt me niet?

    Via onze betaalpartner Billink maken we achteraf betalen mogelijk. Dit geldt voor aankopen tot 750 euro. Zij zullen een check uitvoeren voordat deze goedgekeurd kan worden. We hebben geen inzage wat de reden is dat jouw betaling wordt afgekeurd. Wordt je aanvraag afgekeurd? Dan zit er niets anders op dan je bestelling via een van de andere betaalmethoden af te ronden. Meer over betalen.

  • Kan mijn bestelling bij een servicepunt worden bezorgd?

    Ja zeker, wanneer je in de afrondfase zit wordt je gevraagd welke verzendmethode je wenst te gebruiken. Je hebt zelf de keuze in welk PostNL servicepunt jouw bestelling wordt afgegeven. Deze ligt dan de volgende dag na 15:00 uur voor je klaar. Bij het afhalen van je bestelling kan om een legitimatiebewijs worden gevraagd.

Neem contact op met onze klantenservice

maandag t/m woensdag van 10:00 tot 17:30 uur donderdag van 10:00 tot 21:00 uur vrijdag van 10:00 tot 17:30 uur zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur zondag van 12:00 tot 17:00 uur
Wij accepteren:
  •  
  •  
  •  
  •  
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »